Pokud jste si objednané zboží představovali jinak, můžete nám ho do 14 dnů poslat zpět bez udání důvodu. Zboží nesmí být otevřené, zkoušené nebo jakkoliv jinak poškozené. V případě, že zboží otevřete a nejste spokojeni, máte možnost zboží reklamovat do 60 dnů.
POSTUP REKLAMACE
1) Sepište reklamaci a kontaktujte nás e-mailem info@greenwave.cz nebo na tel: +420 222 514
V e-mailu uveďte:
a) příčinu reklamace - výrobek popis problému, který se vyskytl,
b) číslo objednávky, nebo potvrzení objednávky
2) Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se navztahuje na vady, pokud byly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením, běžným opotřebením
3) Reklamované zboží zašlete poštou na naši adresu:
Greenwave, Jungmannova 16, Praha 1, 110 00
Reklamované zboží musí být ve vhodném obalu, aby nehrozilo jeho poškození při přepravě.Do zásilky přiložte kopii faktury.
Dále přiložte průvodní dopis, ve kterém uveďte z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále zda požadujete v případě uznání reklamace výměnu zboží nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu, na který máme danou částku převést. Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace dobře a průbežně informovat.
Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám nehradíme. Reklamace řešíme, tak rychle, jak je to možné. Maximálně do 30 dnů. Upozorňujeme, že jakkoliv použité nebo poškozené zboží nemůže být po uplynutí 14 denní lhůty vráceno bez udání důvodu a vyhrazujeme si právo, poslat ho zpět objednateli.
Zboží je možné reklamovat z důvodu špatné kvality nebo krátké expirace - pkud byla krátká expirace uvedena u popisu produktu.
V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nemůžeme převzít.